Kära Iris,
Fantastiskt att se dina verk samlade under olika teman. Vi är så glada för våra fyra oljemålningarna som vi har, två på Tjörn och två i stan.
Hälsa Linus att hemsidan är väldigt fin och inbjudande. Ger mersmak.

Konstnär – Göteborg – Fjällbacka